svar på komentar som in i HELVETTE .

amstaff om letar hund..:
blir så satans förbannad på tröga idioter som du sj
amstafen är en underbar familgehund och googlar du på amstaff bilder kommer det upp hur många fina bilder som helst på hundar de gävligaste bilderna har du lagt upp sj.hur faan kan du komma och påstå att alla amstaf ägare är lika dana som de bilderna du publiserade blir så satans förbanna
urskäkta mej, men fega männska skriv ditt namn .
och sen ,''tröga idioter som jag sj ''  jag tycker nästan det är du som är både trög och en idiot som uppenbarligen inte har läst vad jag skrev ?
& tro för f*n inte att jag inte vet hur en amstaff är när jag har haft en själv .
Och vad får du att jag drar alla hundägare över en kant från ?! jag har inte ens NÄMNT ägarna !
& på tal om bilderna ,NÄR JAG SÖKTE KOM DESSA BILDER & ANDRA ENNU VÄRRE BILDER UPP ,MEN DU KANSKE INTE VISSTE ATT FOLK LÄGGER UPP BILDER PÅ GOOGLE HELA TIDEN ?
förlåt att jag hetsar upp mej men detta var ett otroligt misslyckat påhopp på inga somhelsta grunder.
blir du ''satans förbannad'' på mej när det finns folk som behandlar dessa hundar som maskiner ...?
TÄNK EFTER .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0