nattaaaa !

♥♥Nathalie om tråkigt utan rubrik . men ni MÅSTE kommentera och kolla bloggen fler gånger per/dag:
Men, herre Gud!! Hahaha!!:)
Nar jag trodde att jag drunknade!!
Saknar dessa dagarna!:'(
Jag Alskar Dig Victoria Holm!<3
For Alltid!
natta !! jag saknar det också otroligt mycket. JAG SAKNAR DEJ !  ska du komma tillbaka till sverige ...?
har iaf letat efter din email men inte hittat den . RIIIIIING MEJ SÅ FORT DU KAN ! 0735110097
tappade ju bort ditt nummer sen du ringde i somras .:(
fan va jag saknar dej , jag vill inte att det ska vara såhär :'( . du är mitt allt gumman . har satt upp kort på oss vid min säng som jag kollar på varje kväll och säger godnatt nattis ,saknar dej .
OOOH , fan vad jag saknar dej !  ! ! ! ! ! Ord kan värkligen inte beskriva :( är halv utan dej , är inte den jag va sen du försvann :( </3 .  love you ♥♥♥                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0