tråkigt utan rubrik . men ni MÅSTE kommentera och kolla bloggen fler gånger per/dag

JA! det är de första jag vill säga i inlägget , kolla bloggen flera gånger per dag.jag gör flera inlägg på en dag.
statistiken har sjuunkit !  inte bra inte bra .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
yes men nu kom jag hem från stallet , tempa klla hovarna borsta mm . ingen feber idag häller , men han försöker dock av belasta framhovarna och går lika stötit .
usch , jag vet inte vad detta är förnått ,  &  jag brukar veta de när hästar är sjuka men nu har han inga  symton eller nåt , värkar som han bara har ont eller nåt åå usch .

drar iaf snart , ska till grönere o sova där , ska köra cross & fyrjuling , måste träna lite i skogarna .
ÄNNA .  (haha jesper )

hahahha .  inte gammal bild , bara 6 år typ..?   jag och nathalie iaf

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men, herre Gud!! Hahaha!!:)

Nar jag trodde att jag drunknade!!

Saknar dessa dagarna!:'(

Jag Alskar Dig Victoria Holm!!:)<3

For Alltid!

Love, Nathalie

2011-01-30 @ 18:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0