jag är tillbaka !

ja,vad hände med mig igentligen..?


HEHE , som jag skrev här för  några dagar sen så mådde jag illa.
Det var inget falskt tecken !! kvällen då jag hade varit i allum med massa spydde jag när jag skulle gå och lägga mig och sen resten av natten låg jag i min säng , och ja .. spydde .
hela nästa dag lika så , och även den natten , sen på fredagen( igår ) trodde jag att jag blivit bättre så jag försökte resa mig upp , NEJ NEJ det kom inte på frågan , spydde gjorde jag direkt .

och nu idag , har jag inte spytt en enda gång så ja , jag hoppas på att det förblir så också .
får inte träffa någon inom två dygn bara och det stör mig som f*n ,är så rastlös ! åmum  :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0