herregud va go' dag hahha !

först , vaknade jag brevid Linnea som ni vet sov här inatt . vi tog bussen hem till henne sen smsade edina o ville träffas så då kom hon upp till öjersjö samtidigt som Nathalie också kom .
vi va ute och det hände lite ''saker'' hhahah herregud va jag garvade. fast igentligen ingenting o skratta åt men älskar allas reaktioner hahah . ta de luungt ta de luuungt fick ja o edina säga typ 20 gånger HAHA  .
rölit . sen stack både linnea o natalie så jag o edina stack hem till ronja . tog bussen hem sen o aa nu ligger jag här .
kollade på körslaget förut också , rätt ball att jag känner  flera stkn i partille kören ! :D
tex min gamla dagis fröken... :)
nu får ni ha de så ska ja sätta på en film eller nåt . puss !
det finns fler din dumma jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0