hemma igen :) !

Vi stack in vid 3 ( ?) tror jag :)  .
jag köpt einget , för hade inte så mycket pengar med mej .  men EN tabbe gjorde jag . det satt en sån tiggare typ så jag ville va snäll  o la i ganska redigt med pengar.. på vägen tillbaka sen ser vi att han har converse på sig och pengarna ja la i burken va inte kvar ... FYFAN .
Nu ligger jag i min säng , snackar med ronja i telefon . sen mina två bästa vänner skype o fb också haha :D
Ikväll vet jag inte vad jag skall göra ? hade lust att träffa linnea hellström men kom sen på att dom har typ fest för hennes mamma som har fyllt år eller ska fylla år ? vet inte , men nåt sånt vart det iaf .
Kanske träffar Ronja sen da ?har inte frågat henne en men man vet aldrig :) . lördag endå woho...

Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Söt blogg! :) Hoppas du får en fin kväll!

Vore kul om du kommenterade vad du tycker om min blogg, dagens låt, mina cupcakes eller nått! :)



har fixat så att bloglovin funkar igen, lägg gärna till min om du gillar min blogg! :)

Har även massor med fina tävlingar i bloggen just nu, kanske nått för dig, värt att kolla! :)

2011-03-12 @ 20:36:07
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0