FÖRLÅT JAG GLÖMDE !

hahhahahah , jag har helt o hållet glömt av att svara på min frågestund !
men ja orkar inte och efter som att kanske 70% av frågorna va liksom sex , killar ,alkohol , saker jag gjort o inte osv osv så orkar jag inte ta det , inte så privat .   fråga mej irl istället så kanske jag svarar ! :)
men iaf så jag satt o rensade bort alla dom kommentarerna till frågestunden o hittar en som det står så här
''vem skulle du vilja vara tillsammans med i lexby om du fick välja ? av killarna såklart ;) .''
hahaha, jag veet ju vem persionen syftar på men haha  vafan är det för fråga . har man inte känslor för någon kan man inte svara på den , och man kan inte bli tillsammans med någon man inte har känslor för eller hur?
jag skulle inte kunna tänka mej själv ihop med någon persion jag inte gillar . det funkar inte så ! omoget i mina ögon.
persionen va såklart anonym som alla andra  ;) .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0