DATOR LÖS OMG

heeeh! gjorde sönder min käre laptop här hemma så fick dras med skoldatan ett tag för ops nu är den visst också sönder . .  fan!

sitter vid den stationära fula nu.. suger! yeye , men iaf var i stallet länge idag gick lite med putte , damp hade han.
sen hämtade ronjas father mig så träffade jag henne .Vi var mest ute och snackade om ridlägret jag kanske ska åka med henne och hennes mamma till ,fett nice kommer det bli om det blir av ! :D
längtar redan hah;)


Men så att ni är beredda på att uppdateringen kommer vara kass nu ett par dar tills jag kommer över nån annan stackars dator.men håll utkik snaaart kommer jag igång igen .



/vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0