Big brother

alla är jätte ledsna för att dom inte får cigg , dom hade brutit mot någon regel och nu ramlade rodney o bröt revbenet ?! öö okej menmen.
idag var jag med linnea efter  skolan , hon hjälpte mej lite med tyskan sen kom ronja efter nåra timmar och så stack jag o ronja hem till henne , va ute typ hela tiden och snackade ut om käärleks problem ;)
NU BLEV NI NYFIKNA . hahahaha jag låter er . ni har ingen aning tro mig . bara EN vet o de e ronja . ( det kanske handlar om henne? ) hahah yeye nog om det nu .
sen iaf stack jag hem kollade på det okända o sånt . ska bada snart kärlekkärlekkärlek !
ni får ha en go kväll , så ska jag också försöka med det. puss o haj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0