väntar ..

...på pappa haha, känns som jag skriver det rätt ofta ? jag är för lat för att gå..
han är o hjälper grannen för han hade typ fastnat med bilen haha , men han får skynda sej putte måste få maat !
klockan e halv 2 , o han måste få sin lunch nu ju ..
hmm funderar förästen på att sätat på honom repgrimman idag istället för den vanliga när ja ska ge honom medecinen ..? fast han  får inte slita sönderden .. men det tror jag inte går  ? lr det måste det .. men om han drar sönder den andra grimman måste jag andvända repgrimman för dom andra är typ hos bill ?!
suuuck .. hoppas sanna fattade dedär med höt också , hon ringde mej igår när hon skulle göra det så ja tror det går bra.. aja pappa kommer inte så jag får väll gå bort endå ..
????
min lilla sjukling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0