tappat rösten

jag har tappat rösten herregud :o antagligen för att jag har pratat och skrikit mycket när jag har haft ont i halsen .
skönt att kunna skriva här faktiskt .
så när jag ska prata med typ mamma eller någon måste jag skriva på ett papper hahhaha ,jag känner mej handikappad .
Fick också reda på att Discot för små barnen ( o-6 an)  som våran klass ska ha är imorgon ?!
hjäälp , jag måste ju typ vara med på detta men hur fan ska det gå när jag inte kan prata ?! gött o typ skriva till småbarn som knappt kan läsa ...                                                                                                                                                                                                                                                                                                     A jag ska ringa någon o kolla om jag kan dra dit , asså nån släkting eller så , För min mormor som jag nästan aldrig träffar och min mammas syster som jag knappt känner kommer hit och det är fan pinsamt att inte kunna prata då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0