tandläkaren

var hos tandläkarn föut , hemskt var det .
för det första var jag rädd för att dom skulle börja snacka om rökning eller att jag hade hål eller nått liknande och det första han säger när han kollar är .
''röker eller snusar du ?''
Jag verkligen hörde hur mamma typ klöste i stolen där hon satt .
men sedan nämnde han ingenting mera om det . mina tänder var så fina så ^^ !
haha men jag tror på allvar att han har tatt i någon annans mun som var sjuk eller nåt för nu har jag såhäär ont i halsen . börjar nästan gråta snart! vill bara skrika  men det gör hur ont som helst när jag pratar... o han hade inga sånna plast vantar på sej heller ...usch.
skolan va ju okej hehe ^^) kom dit vid 11 och sedan fick ja sluta tidigare sista lektionen haha :D
imorgon slutar vi klockan 12 , det är begravning för en lärare som alla lärare ska gå på .. rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0