svårt

det är svårt att alltid göra rätt , svårare blir det när man inte  har en aning om vad som är rätt eller vad man vill  .
förlåt ,men du mår bättre utan mej även om du inte har fattat det en , fast det kanske du har , jag har ingen aning .
Det enda jag vet är att jag vill att du ska må bra , jag lovar, inget annat betyder något .
& jag kan inte tänka på mej själv i dehär läget .                                                                                                                                                                                                                                                                               jag älskar dej gubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0