svarar lite gran haha ;)

värst va statistiken sjönk idag då .. klockan är i och för sej bara halv fem .. det brukar bli mera mot kvällen :) .
vilket tjat de va om min statestik då haha !
men jag kan säga att ni har börjat fråga och be om saker iaf . det är ju bra , även om det är lite konstiga saker hahaxd
Någon ville att jag skulle lägga ut bilder när jag va rädd arg osv .. haha , ja det kan jag väll göra , har sett ett sådant test på bilddagboken och jag tror att de är därifrån du får det så jag kopierar och gör det sen :) .
Någon annan bad om en frågestund och det kanske jag kan fixa lite längre fram , ni frågar alltid så privata frågor som jag inte vill dela med mig av allt  . men längre fram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0