skoottaa snö

hahah yes ! det är vad jag ska göra nu haha . :D
asså jag tänkte såhär lite , om jag gör det o vet att jag inte får pengar tycker mamma o pappa att jag är duktigt som gör det även om ja inte får pengar och då får jag pengar haha :D
+ att jag måste trötta ut mej  själv också så jag blir trött o somnar tidigt ikväll . skola imorgon u know -.-
haha ska faktiskt inte bli kul att träffa alla . HAHA ja menar inte så ! jag är inte sur på min klass eller nåt bara att jag värkligen inte har saknat skolan så jag ser inget posetivt med det (A)
annars så älskar jag min klass haha , bästa klassen någonsin även om vi bråkar ''ibland'' :)
har ju varit i stallet , jag kom därifrån precis det gick bra , gick lite bättre med medecinen idag  han gillar den inte .'
nu måste jag skynda mej ut , bror min håller redan på o skotta han får inte taa alllt !
Snöspade. skotta, snö, snöspade, vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0