sitter i emilys säng

& kollar på solsidan klipp på youtube haha , imorgon börjar det igen ! :)
de va nå random kid som ringde nyss från dolt , inte för att jag inte vet vem det va haha .
idag har jag inte mått jätte bra faktiskt , kännt sådär början på att bli sjuk typ .
men så ringde josefin och natalie förut och ville ses , tjötade på mej i säkert två timmar om inte mer att jag skulle komma ner till kulturum och träffa typ några där vetefasiken , men jag orkade värkligen  inte sitta på en buss i en halvtimma när jag kände mej dålig.
men dom värkade ju ha kul haha . blir att träffa dom nästa helg istället .
Men sedan stack jag endå till emily hon bor ju trots allt inte alls långt ifrån mej , och hon ska ha släktkalas imorgon för hon har ju fyllt år så då sover jag här likaväl :)
vi kollade på the tourist förut , den va ingen tiopoängare direkt , lite seg i början fast blev bra i slutet när man fick reda på att frank va alexander ( opps sa jag för mycket hihi ? ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0