satans dörr j*vel

a nu FÖRSÖKER jag blogga , har sååå ont i handen tror jag ska DÖ ! pappa körde mej till stallet när jag hade varit hemma en stund efter skolan . slutade halv fyra idag och de va riktigt segt . sista lektionen var rolig , vår nya tyska lärare kan knappt nån svenska alls , och idag blev han riktigt sur så han typ skällde ut oss på tyska ?! hahaha , jag fattade iallafall ingenting av vad han sa , men skratta gjorde jag .                                                                                                                                                                                  Borta i stallet var sanna och hennes morfar Bosse . när jag kom dit stod putte inne vilket han inte skulle ?
pappa släppte ut honom klockan halv ett sedan hade bosse tagit in honom klockan ett . .                                                                                                                                                                                                                      okej visst, det stog på tavlan i stallet att han ska in på förmiddagen men det står med röd penna stort ''VI TAR IN SJÄLVA VID RÄTT TIDER''
självklart gjorde han inte de för o vara elak men nu har putte bara varit ute en halvtimma idag och det stog ju facktiskt att vi skulle ta in själva....                                                                                                                                                                                                                                                                                         Och sedan när jag kommer hem , farmor hämtade mej i stallet haha :P                                                 så ska  jag stänga dörren fastnar med handen och KLÄMMER HANDEN , och jag smällde igen dörren värkligen fyfaaaa...bian . va ont det gjorde , eller va ont det GÖR nu skall jag inte klaga mera utan ska lägga nåt kallt på min hand ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0