kom precis hem ifrån emily & simon

 sov där inatt och imorse kom min familj dit och firade emily typ  . de va mysigt faktiskt

haha det började brinna också  !  varför gör det alltid de när jag är med..?
det va as roligt för alla fick panik så satt jag o skratta hahaha  , såg sjukt roligt ut när alla sprang om kring somdårar!!

sen stack dom men jag va kvar för skulle hjälpa emilys mamma o typ sno grus HAHAH ?
för jag e inte 15 lr nåt .
hahah , men de gick bra med det , roligt var de också hahha .


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-16 @ 19:26:55
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0