hemma kväll..

jag har bloggat dålligt idag , de har  och göra med statestiken heh .
men nu har ja köpt godis o dricka haha eller min bror har .
ikväll ville jag träffa några men ingen vill gå ut för alla ska vända på dygnet -.- .
aja , det får väl bli en hemma kväll igen , som de har vart hela veckan typ haha ..
kollade på v75 förut , vi va jäääävligt nära på att vinna 44 tusen , behövde bara vinna ett lopp till och då va våran häst sist sen gick den om allla o ledde men sen kom det en till och gick om våran :(
å , det är värkligen störande . men något roligt va att ja filmade farmor när hon kollar på det , o hon typ  sitter o klappar händerna o skriker o hahhah det ser jätte roligt  ut , jag kanske lägger upp den sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0