drar till stallet igen nu och tar in hästarna

statistiken sjunker värkligen när jag inte bloggar!
men jag försöker så bra det går , i skolan har jag fullt upp sedan stallet och bloggar alltid när jag kommer hem därifrån .(om jag inte somnar eller liknande )
idag i skolan var det riktigt ball , killarna i klassen hade tejpat igen tjejernas skåp typ tagit ett äpple och tryckt igenom en tandborste o lagt in i skåpet (??)
och satt ett lås på mitt skåp (jag har inget lås haha ..)
dom gjorde  det närvi hade musik haha.
så kommer vi dit o ser detta haha , vi skrattade mest men tänkte att vi för en gångs skull skulle ''hämnas'' hahahha.
så vi tejpade deras skåp klippte upp låset dom hade satt på mitt skåp så dom fick ett lås mindre hohoo ,
la in massa tamponger i deras skåp hahaha , satte tejp bit i kranen på deras toalett ,tog äpplet och la i ens jackärm .
med mera haha as ball var det ,fast dom dampa låss på oss särsilt mej och olivia trodde seriöst att dom skulle slå ihjäl oss :O
hahaha aja , underbar dag iaf .
älskar 7 s vafan <3
juste haha i stallet så gick hon lill sanna på mej o knuffa in mej i en grej som jag fick räääättt mellan bena , gjorde sjukt on så jag vände mej om o skulle boxa till henne på armen hahaha och då satte jag hennes öra ist så hon bara föll ihop på marken :S
hhaa och då säger jag den mest tröstande kommentaren någonsin ''förlåt men asså du slog mej först''
hahaha.. förlåt igen sanna , hoppas det är bättre nu haha x d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0