det finns ***

att ge mej förhoppningar & göra mej lycklig för att sedan lämna mej och sen komma tillbaka igen .om och om och om igen .
att bara ge upp allt hopp , du orkar inte längre med mej  .
jag ville inte såra dej så de va därför jag inte sa något . jag kände mej så smutsig , vadå är jag 5 år fortfarande eller ?   sånt här händer i filmer,twilight typ ! .
inte mej ...
de va inte bara jag , de va ni också . men ni visste inte vad det handlar om bara du .
så jag borde väl endå bli glad , att det va du som sårade mej , så jag slapp såra dej ?
men när du sa dom orden så högg det till i hjärtat på mej , jag vill bara att du ska veta det .
du betydde för mej hela tiden men jag är dålig på att berätta det .
detta har nog stärkt mej , men de känns så konstigt nu vill jag nästan såra dej! fast en att du igentligen inte har gjort något fel , de är jag som har varit boven hela tiden , i detta spelet .
aa du ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0