Dag 11 -Mina syskon .

Jag har tre syskon , Min storebror  Robin som fyller 19  & mina två tvilling syskon Isac och Evelina  som är 8 månader .


Min bror robin & jag har inte samma pappa men mina föräldrar träffades när robin var 1 år och då träffade han inte sinbiologiska pappa alls.
Sen dess har vi växt upp tillsammans och  jag älskar honom väldigt mycket ,även fast jag inte säger det så ofta (aldrig) jag mår värkligen som bäst när det bara är jag och robin som umgås ,då skrattar vi snackar om roliga saker o sånt , vi har exakt samma humor typ .

vi bråkar självklart fast det har blivit mera sällan nu ,fast vi har preioder så det går vääldigt upp och ner ! det jobbiga är att han är sjukt långsint också  , så om vi har bråkat om nån skitsak har jag glömt det dagen effter medans han fortfarande är sur och jag fattar inte varför haha .
Jag får väldigt lätt skulldkännslor när mina föräldrar skäller på min bror  ( eller någon annan för den delen ! )  för oftast blir han utskälld när han har gjort fel eller liknande när det inte har varit med flit . och då säger han typ förlåt jag ska inte göra de igen .. ja de va fel av mej .. jag visste inte .. mm .. o bara tar skiten . då blir jag as lack på mina föräldrar så då blir det att vi börjar bråka istället .

fast ibland kan han iofs skrika osånt också  ... om det gäller pengar typ .

men när det värkligen gäller är han hur snäll som helst mot mej . som när an ringde från stockholm och jag grät för jag saknade daisy så  , sa han massa snälla saker som faktiskt hjälpte .inget som typ mamma sa fick mej att må bättre .. bara när robin snackade med mej , det känndes mer äkta  typ .

älskar dej bror! <3


HAHA ja , sen så har jag två skitungar till .
isac heter min lillebror han är 8 månader som jag nämnde där uppe , han är söt o sånt men en riktig lipsill . När han gråter låter det som någon har dött eller nåt , han kan inte bli arg bara riktigt .. ledsen .
haha han är även väldigt ''biffig'' normalit mycket muskler för den åldern ,utan att han är tjock .
Evelina , Heter min lilla syster och häär snackar vi SKITUNGE alltså . fan va jobbig hon är ibland , ser ut som ett litet troll gör hon också <3 .hon älskar när folk säger ''aj''  eller skäller på henne , då skrattar hon .
hon är nästan ALDRIG ledsen , bara arg ...om isac tex taren leksak eller så från henne skriker hon  , hon gråter inte .. hahah jag är hennes favorit , hon är min tjej :d . inte mammas tjej eller pappastjej eller så .
en riktig liten tuffing , vädur precis som jag   :D



de va mina syskon , älskar dom framför allt annat 'även om jag är elak ibland ... <3


robin till höger , michelle blidkvist till vänster . <3


jag och evelina , ísac och mamma  , dopet . HAHA goo min jag har  ( har inte så tjockt huve hooppas jag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0