VAKEN , REDAN

jag sov hos mina kusiner idag , inte emily o simon utan andra eh .
ja så klockan halv nio imorse fick jag vakna så  hämtade min mamma mig..
jag har nog inte fattat att det är lov imeat jag går upp så äckligt tidigt :s  . / haha..
idag ska jag förhoppningsvis träffa sanna , vi snackade lite om det igår . så ska frida göra mig en tjänst sen vet jag inte vad som händer haha :D  .
vill träffa ronja någon dag på lovet också... får ringa och höra med henne , fast aldrig att hon är vaken  såhär tidigt .
juste , jag sitter på min skoldata för den andra är paj , så jag kan se om jag hittar lite gamla bilder :) .
blooond.
HAHAHAHHHAA....älskar dej ronja :) saknar mitt långa hår :( :(                                                           gossisar :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0