underbart väder skojar inte :o

sjukt fint ! . bloggar snabbt innnan alfhild hämtar mej så ska vi åka till Rèan på my one .:) Sitter & lyssnar på musik nu . Dagen har varit okej , blev bättre mot slutet när det blev as fint väder hihi . snön smälter , f*n vad gött . på rasten gick jag hem till ronja o typ axel följde med ..? lr han stack JAJA . så följde hon mig till skolan , kom en halvtimme försent så fick ljuga ihop nåt ... ( skämt 0 sido) Sen GICK jag till stallet , sällskap med Moa nu ko lafhild måste dra puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så, ni har haft fint väder för en gångs skull! Haha! Men asså, här i Texas har vi haft det så dåligt, att vi inte har haft skola hela veckan! Vilket är bra:)

Saknar dig som fan, och jag kan någ ringa dig imorgon eller något!

Älskar dig, och jag saknar dig, och jag ska prata med dig senare: P

Nathalie

2011-02-04 @ 00:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0