torslanda med ronja

Det har varit ganska dålig uppdatering i går och idag , pga att jag sov över med ronja och linnèa och kom inte hem förens nu . Vid två idag åkte jag och ronja till hennes typ , medryttar häst lr en häst hon passar eller rider ibland , nåt sånt ! den står iaf i torslanda så det tar en timma dit med buss och tåg , drf jag kom hem så sent . är helt slut nu ! Pedro (hästen) var jätte mysig , stooor som fan , & lite knäpp när vi skulle gå förbi skrittmaskinen , inte lätt att kontrolera den stora hästen som bara kan gå iväg om han känner för det :P . men ronja klarade det bra endå :) Kvällen och dagen igår va helt perfekt , underbar värkligen ! jag spenderade den med mina vänner Linnèa och ronja ( som jag sa igår , och tidigare i detta inlägg ) . vi hade sjukt mysigt , sov hos ronja , längesen vi gjorde det alla tre , ett år sen faktiskt . vi hade lika kul som när vi umgicks förra året ,lyssnade på musik försökte med anden i glaset haha , datan , någon låt , massor massor . . och sedan ville ronja sätta på paranomal activity , fyfan den är så sjukt äcklig ! så jag och linnea satt o gömde oss under täcket , hihi mys ^^ . sov ganska gott, förutom att jag pratade i sömnen och jag kommer alltid ihåg vad jag gör dagen efter .. jag satte mej upp o ba ``jag är vaken , jag heter victoria alexandra holm du heter ronja hagberg och jag är vaken .´´ haha (a) HHEJDÅ! ( bilder kommer sen nr ronja har skickat )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0