SNÖ !?

Det snöar ute ! usch fyf*n . var det inte vår precis ? o.O

Jag kom iaf hem från skolan precis skall snart gå bort till stallet ( putte ) och gå , kanske rida honom .
Sen ringer jag ronja så drar vi förhoppningsvis bort till tomali . Skulle inte förvåna mej om hon ba ''asså ja måste plugga '' '' asså jag är as trött'' '' jag har ont i huvet som fan va tvungen o gå hem från skolan '' '' jag måste hjälpa mamma o städa för det ska komma nån gubbe hit  o kolla på huset typ '' '' jag måste städa annars får inte jag hoppträna på fredag '' '' måste plugga'' ''läxor''

haha jag vet hundra till som hon har kört ;d  mej jaja jag får ringa och se hoppas hon inte bangar iaf  . älskar dig endå ronja fast du e redigt knasig <3




bilder och filmer kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0