nu lämpa mamma av en unge här ...

''kan du hålla henne medans jag gör välling snabbt ..tack!'' så vips innan man ens har svarat han man en sprattlig dreglande bitande nypandes rivandes lillasyster i knät som gör allt för att få tag på min data mobil eller mitt HÅR .
eller drar ut laddarn till datorn . . jaja älskar dej endå evve .
lyssnar på musik nu , några låtar jag måste kunna tills imorgon  . har precis pluggat , vi ska ha prov imorgon OCH på torsdag  . men det känns ganska bra , är bara några verb som anna inte har gett oss jag måste kunna men får ta det med henne imorgon ... henne's fel inte mitt .
nu snackar jag med ronja , försöker övertala henne att vi ska satsa på en grej ... hoppas hon går med på det får såna sjuka skulldkännslor annars ..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0