mysig dag med kusiner :)

Det blev så att vi åkte till frölunda torg istället för stan eller bio , åkte dit med Emily Simon & Susanne .
Hittade rätt mycket saker faktiskt men fick bara med mej ett par jeans och en tröja hem .
Orkar inte lägga upp bildpå det , det var inte så märkvärdiga grejer endå . ;)
Nu ska jag snart bort till stallet , mocka och gå med putte, Moa smsade men då var jag fortfarande o shoppa så vi rider tillsammans imorgon istället . men jag ska ju somsagtditom en stund så hon kanske fortfarande är kvar så då ses vi ju endå :)
Nu snackar jag med emily på fb om tatueringar :D . finns så många fina , själv vill jag tatuera mej i nacken ,handleden , eller svanken . Men svanken är inte så bra för när man ska föda barn kan man inte få en viss spruta där då . men det är jätte fint !
Har tagit bort min gammla och slutat med hemmagjorda nu , det gör för ont &blir inte ens så fint .
ovärt med andra ord !
Ska kolla vidare på sommar i sverige nu , och glöm inte ... SOLSIDAN IKVÄLL ! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0