Min mamma blev ägd ;)

hahaha , förut i bilen säger pappa till mig ''jag kollade på ett program med en professor imorse angående detta med sömn och så ..''  då avbryter jag direkt när jag hör odret ''sömn'' '' NEJ PAPPA JAG TÄNKER INTE LÄGGA MEJ 10 SOM ETT DAGISBARN ''
haha gissa om jag blev förvådnad när han då säger '' jag vet så därför har jag bestämt att du får gå och lägga dej senast kvart över 1 ''
jag '' :o ? '' '' vad är haken? ..''
pappa ''  att datan och mobilen måste vara avstängd efter klockan 10 :D ''
asså faaan då är det ingen mening att vara uppe ju :(
pappa säger att tonåringar är ''slavar under deras datorer och telefoner'' ( för det sa han på tv )
& det stämmer nog faktiskt lite ..
Så när jag kommer hem o börjar bråka med mamma säger jag de första ja gör  ''A BA SÅ DU VET SA PAPPA ATT JAG FÅ VA UPPE TILL HALV TVÅ NU ''
o mamma ba '' tsss kan du glömma , :) ''  såhär jätte självsäker på att pappa värkligen INTE har sagt det och att hon ska få sin vilja fram  så kommer pappa hem o ba '' jag o vicky har skaffat lite nya regler nu , hon får vauppe till kvart över ett härdan efter '' hahaaaaaaaa mamma ba '' det kanske du borde diskutera tillsammans med mej innan du tar sådana beslut ! '' hahah  o pappa ba '' nä :) ''
allt för vetenskapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0