LYCKIG TILL 100 PROCENTOS

provsjöng nu hos john angående konsèrten om en månad och jag kom med ! har varit jätte nervös skit länge nu men fan va gött att det gick bra ! ska träffa stina på lovet i musikenshus och träna . usch nervös !!

hej hej har inte varit hemma idag förens nu 20:30 & enligt min pappas nya regler får jag bara ha datorn och mobilen till 22 härdanefter . slutade halv fyra och åkte då direkt till john .

Nu kollar jag  på sveriges mästerkock eller vad det heter , tycker inte att matprogram är bra igentligen , mår bara illa när jag kollar på det .

Planer för imorgon är att dirr efter skolan dra till putte promenera/rida honom , ut i skogen .
Sedan ska jag och ronja dra till tomali ,UTAN att säga någos till v**a

:Djag och tomali i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0