LOOV :D

yäääs , lov nu då tagga ! :D jag har lovat mig själv att inte sova bort det som jag gjorde lite med jullovet . ska träffa mycke vänner,stallet och så vidare :D fast det känns inte riktigt som lov , har typ inte pratat något om det i skolan så då blir man inte så sugen haha jag vet inte om ni fattar men jahop . :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Emily kommer till mig ikväll eller snart . hennes mamma o mina föräldrar skulle ses så skulle jag och emily sitta barnvakt -.- . men nu blev susanne sjuk :( fast emily kommer endå . nu ska jag kolla på dirty dancing för fick inte igång den igår , skit tv .                 tyckte emily blev sjukt fin på denna bilden ! tagen i somras när vi tävlade i rodel :)   JUSSTE måste lägga uppen film när vi åker haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0