Känner mig konstig , kanske drar på bio med bruuuds sen

Kom precis hem , jag och emily tänkte dra till stan och shoppa men när jag va o plocka ut pengar började jag frysa känna mej yr typ .. så jag gick in på Seven11 och köpte en Rockstar . ( tycker inte rockstar colan är god alls men behövde energi haha ) .
och då träffade jag en tjej som är 19 och jobbar där (  känner dom som jobbar där genom pappa )
Och hon gör lumpen nu :D & eftersom att jag ska göra lumpen så snackade vi jätte mycket om hur det var o så , det ävrkade as roligt så jag tänker fortfarande göra det :D  . fast jag ska göra k1 .
Men iaf så jag orkade inte åka in till stan , men ska kanske gå på bio med emily & jennifer sen , dom skulle ringa när dom visste vilken buss dom ska ta så får jag se om jag mår bättre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0