känner mej dålig

fan känner mej dålig , fryser as mycket typ ena sekunden och andra är jag jätte varm  .
suger , det är värkligen inte vad jag behöver nu med skola imorgon och allt o jag va inte i skolan förr förra veckan heller -.- .

Skulle igentligen träffat sanna och frida (& några andra säkert) men sen mådde jag dåligt och ja resten kan ni lista ut själva haha .. :( 

men jag träffar dom någon annan dag i stället ;) .

sitter framför brasan nu och värmer mej , vet inte vad man kan göra när man mår såhär? värme är ju det man behöver även om det inte känns så . det är de enda jag vet . 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Krya på dig! :)

2011-02-06 @ 20:17:04
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0