Har precis duschat .

Sov hos emily inatt drog dit vid elva halvtolv , vi dega till max , kollade på film hela kvällen med simon .
Sen sov jag ohc simon på sovan och halv sju i morse vaknar jag av att han står och petar på mej ...
iaf sne hälde simon mjölk lr nåt , över hela mig så jag fick dra hem och duscha , byta kläder osv .
vi snackade om att shöppa lite idag ist med simon o susanne också , men ja gska ringa och kolla hur det blir för dom pratade om bio också :)
annars ringer jag någon kömpis som får underhålla mej resten av dagen , juste vid 4 ska jag rida med moa också .
puss hör av mej senare !

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg:)

2011-02-13 @ 13:46:08
URL: http://alwayssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0