Frida & sanna = luffare

haha jag somnade hemma förut och sen ringde ronja så tog vi bussen ner till allum vid 7 typ , där nere träffade vi typ frida sanna tessan och edina , så va jag o ronja med sanna o frida där nere .
shit dom hade typ varit där ...länge .
Iaf vi gick typ runt , satt o snackade och sånt , o sen köpte jag o ronja biljetterna till horseshow .
Nu sitter jag i ronjas säng o hennes pappa håller på o tar ner en hylla i hennes rum , haha :D
hon är där nere och gör någonting .
så jävla segt att min gamla msn inte funkar på min data hemma , så jag passar på nu när jag är hos ronja , fuck ebuddy liksom .
så alla addar deenna ist  - [email protected]  . har haft den ett tag också , nästan ett år utan att andvända den , men den funkar ju iaf så  varför inte :)
puss nu ska jag kolla va ronja gör
gulligt!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0