Hemma hos Ronja

just nu,har sovit här inatt . va lite med victor igår sen gick jag till ronja efter hon hade ridit.

va med sanna hanna och ebbalina också innan jag stack upp till öjersjö igen (vi var hos sanna)

Nu ska vi snart åka hem till mig,hämta grejer byta om göra iådning mej typ .
sen tar vi bussen till Clareberg där Ronja skall rida nån Dponny .
efter det drar vi till putte och tabasco så ger vi honom medecinen rider tabasco och ja allt dedär.
sen senare ikväll har jag ingen aaaning om vad som händer . skall på dop imorgon så det blir väl att lägga sig ganska tidigt iaf.(not ;) )

Nu ska vi snart gå till bussen,kanske tar lite kort osånt när hon rider som kommer upp här sen . :)

Ronjaarosita.blogg.se också ;P


puss! fint ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0