vp i leruum suckers ^^

okej jag skämms värkligen. ;$

jag har inte bloggat på ett par dagar , ni får vara sura på mej (A)

haha asså ajg har ibland ingen lust att blogga   ,  det är fan tråkigt . x)

men mm , igår då :

Va i skolan . (jag hatar min klass btw )

så va jag typ lessen så ja gick iväg så kom lena bah - victoria jag hörde att du ite kom på tyskan igår och jag o

Monica känner att när vi ber dej komma o så så får vi bara sura blickar oh ett jaaaaaa ja skaaa osådant och det

känns som att du gör lite som du vill och jag har inte fått in läxan denna väckan EN , omg -.-

mm min dag börja ju bra .

sen så gick ja till stallet va lite med anna och sanna och sen :D

åkte  jag och linnea tilll vp i lerum wihuuuuuuu <3<33

men det va bara b****** där som fick flipp på mej , haha linnea bah VICKY DIN JÄVLA SNEKOLLARE!:O

haha men linnea  du va fan världens bitch du med ;o<3

aa sen körde linneas mamma hem mej o såå typ kolla jag på solsidan , den äger ;o<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0