vemfanbehöverläsa?

erat liv sur när :                                                    mitt liv suger när :

ni har utegångsförbud                                   Min bästa vän flyttar en halvtimma bort , hon som jag brukade  
mycke läxor                                               träffa varge dag har jag träffat en gång i år .
bråkar med eran kompis                               När mina bästa vänner helt plötsligt hatar mej kastar saker på mej
                                                                   skriker saker åt mej kollar snett på mej kallar mej fitta vill att jag
                                                                   ska byta skola .
                                                                  min närmsta ssläckting och min bästa vänn blirbortförd till usa.
                                                                 mina kusiner och bästa vänner *************
                                                               min häst lämmnas bort . min familj hatar mej , alla hatar mej ? 
                                                                     



erat liv är som bäst när :                                                mitt liv är som bäst när : 
                                                                                  folk inte ser mej ,

Ni är med era kompisar självförtroendet
 är på topp .
och alla älskar er . 
   

Kommentarer
Postat av: Zara

I dont hate you <3

2010-03-17 @ 18:58:49
URL: http://diamondbackstage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0