tessan , :O?!?!?!?

tjaa .<3!

Ida har vart en så jävla underbar dag va ?!?!?
typ skolan heelt okej sen sluta ja gick till kiosken hade inga pengar på mej gick tillbaka till skolan -.-
men där va 7:orna ,så va jag med felicia o ronja.
felicia du är knäppis älskling <3 . sen stack ja o bästis till allum . hittade massa fint där som ja la undan så mamma köper det imorgon ;) . o de va jätte pinsamt för ja skulle hämta en grej åt ronja när hon prova kläder på hm så stog jag utanför omklädningsrummet o snackka mä henne ba- aa denna ser ut så o blablbalba så öppnar jag o så står det en annan där !!?!??! WAA JA GICK IN I FEL OMKLÄDNINGSRUM FFS !?!?!?! :$:$:o
stackar mej , röd osm en tomat o skrattanfall på de (YY
hahaha .sen såå vet niv ad som hände ?
vi gick ner till tremenalen o så hör ja ba -VICKY ?!?!:D så står tessan där !!
omfg !
hallå tro mej nu , 3-4 år sen sist !! :'(
sås snackade vi om allt allt allt . sne skulle hon gå :(
men när jag gick på bussen så kom hon , så åå glad blev jag (L)L) jag älskar dej barndomskompis , systär fore life <3
sen stac ja o ronja hem o käka . mm , hejdå !<3



han är MIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0