it's a beutifulday , lallala

wazuup !;0

vakna idau sen skola .
osså på tyskan så typ gjorde jag nåt med pennan så ajg fick en flisa i läppen ---->:(
jätte ont så jag kunde inte prata så jag ringer ronja bah - hää onja a kan ite ata a ha fåk en liiisa i äppen .
hahaha .
sne så gick jag dit och vi va ute heela tiden .
sen hade ja o pierre sagt att vi skulle träffas så kan komut .
sen kom linnea mä .
så stackjag ronja pierre linna , till gökskulla dåe å där träffa vi jacob jesper tobbe viktor and david .
men dom va dumma :(
så vi gick .
ähmn hem till linnea hoppa på henens studsmatta(A)
sen stallet dååää .
tack för mej puss puss <3





han ska bli min .  .


Kommentarer
Postat av: Nicolaihelene

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-05-24 @ 14:54:11
URL: http://nicolaihelene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0