Stallet sen plugg plugg plugg .

hejsan , jag har inte bloggat på hum , 2 dagar ^o)

men lär er leva med det för ja har inte haft tid , jag har ett hum liv ?

men okej i torsdas sov ja o ronja hos linnea i fredas sov linnea här :)) .

sen i lördas så skulle jag och linnea åka till vattenpalatset , lerums alltså .

men det blev inte så för ingen kunde köra och jag va på as dåligt humör ( förlåt linnéa men du vet vad som

hände,ja älskar dej <3 )

sen idag , har hänt inget . ¨

ja ska till stallet om en timma kanske, mocka ur boxen , kalka , ny torv , göra ALL kraft , suck *

klagarpåmittliv.se ;$  .

osså ska ja plugga till NO provet med , ja fick om prov , 12/20 (A)

så de ska ja plugga till   .

nu orkar ja inte mera puss haajj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0