Till alla falska o deras skitsnack

ja måste säga detta som en liten påminnelse till alla er falska där ute som tror ni gillade mej för den ja va .



1-jag hade varit full förra och förr förra året .

2-ja hade snusat druckit o allt de där då med .

3- jag hade ristat då också .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                       SVAR  .


1-Innan ni fick reda på att jag hade varit full hade ni inget emot mej (jo men inte på det sättet ) 
   Det va när ni fick reda på de som ''snacket'' började .

2-Som sagt , innan ni fick reda på det va allt som vanligt .

3-När ni fick reda på att jag hade ristat , de va då allt drog igång på riktigt för ja va EMO då .
  De ni inte fattar är att jag är inte den enda som har ristat , men det är endå bara jag som
  Är EMO och de e bara ja som är störd och har problem -.- .


Det som är så jävla ROLIGT är att ni e så sjukt blåsta !
Innan ni fick reda på allt så va de som vanligt , men nu säger ni att jag har förändrats ?
jävla bullshit  , ja e fan samma person när det gäller de mesta .
Ni säger att ni har gillat den för den jag är men när ni fick reda på det så va tydligen ja en helt annan person ?
haha FAN HELLER .
Vilka är det som har förändrats om dom sviker en så hårt vilka fan är de ?
och vilka fan e de som går efter ANDRAS åsikter och efter vad ANDRA säger ?
Ni mår inte bättre av att jag mår sämmre , o om ni gör det e ni sjuka :s? 
Ja har fan varit mej själv hela vägen o jag är samma person nu som 09 eller slutet av 08 .
Jag har sett alla era sidor men ni ska inte tro att ni har sätt min värsta sida för det är bara som ni säger . 
så sötnosar ? 
Va er själva det tjänar ni mest på o om ni inte har några vänner kvar då så vet ni ju säkert vilka som tycker om er FÖR DEN NI ÄR , 
å det är ju bättre en att gå runt o låtsas vara någon ni inte är . 
Jag är hellre mej själv och inte vara älskad av någon , en att spela någon annan och va älskad av alla . . ?
Era åsikter betyder lika mycket som ni gör för mej <3
NADA :)

puss puss :)<3





    Ja är full , o du e ful .
    Imorgon är jag nykter .
    Men du är fortfarande ful <3


Kommentarer
Postat av: Pappas lilla flicka xD<33

Det stämmer!

Dom idioterna som säger så ska inte säga så asså du får la va hur du vill om dom inte gillar det så kan dom dra, asså alla är inte pappas små flickor!!!<33

2010-02-02 @ 23:03:17
Postat av: hholmvictoria.blogg.se

Hahha erkään linnea , o speciellt inte du :)(L)



exakt dom kan DRAAAAA :D ;o <3

2010-02-02 @ 23:07:06
Postat av: Pappas lilla flicka xD<33

HAHAHAHHAA, så klart jag är papppas lilla flicka:)(L)

2010-02-02 @ 23:09:02
Postat av: hholmvictoria.blogg.se

Hahaha ;o <33

2010-02-02 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0