ja skojja bara , emily o daisy är sötast (LL)

tjennaaaa

idaag har jag blablabla haah fan va tråkigt det låter !

Ja vaknade kl 8 -.-

och Emily kom kl 13 typ eller jag mötte henne , vi har itne gjort ett skit bara flummat o haha ja bråka med robin.

mmm sen bakade vi kola , o emily stack till sin träning nu så få se om jag ätit upp allt till hon kommer :$

nu ska jag titta på hanna montana för har inte kollat på de på jätte länge och eftersom emily kommer ikväll

så får man ju hänga med i snacket -.-

mm ja o emioly ska bada sen , om inte hon har sin jävla vecka vilkjet hon värkar ha varje gång hon är här .

HAHA . . .

jo just ja , tog lite bilder på emily o daisy förut mä haha njut ifall det går ;o.



HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0