Paradise hotel efter en crasy dag .

                                                                Häääääääjjjj .
                                           ligger i sängen och kollar på paradise hotel ,
                            ja vill värkligen inte att det ska sluta , men imorgon är det final -
                                 och jag vet redan att jackie kommer vinna , hon är bäst ;o
              Men idag så typ va det skola , haha adam tror värkligen han bestämmer över mej , 
                                            eller att han e min pappa på nåt sätt -.-
                  aja det är kul att han bryr sej o så , men vafan haha jag lever mitt
                                                    liv på samma sätt endå ;o
                  Sen va ja med emelie och ronja , o om ja säger vad vi gjorde får adam ryck så det
                                                        förblir heeemligt .
                                          haha ja vet att ja sa att jag skulle vara ärlig . 
                  hhahaha så lurade vi peter o tommy med den dära ''peteranswer.com'' grejen
                                  och peter vågade de inte gå hem själv , HAHA.
                 Sen följde vi emelie hem , o asså emelie dom filmerna du har på mej ? ^o):P
                        mm , men nu ska jag nog kolla vidare för nu va reklamen slut .
                                                             puss puss <3


                                    
lev ditt liv //vickuu <<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0