HÄST ON THE VÄG .

Heej heej ,

just nu har jag mentrostid och lena går igenom veckan .

asså shiiit vet ni vad som hände ?

Där vid åstebo , asså partille stallet .

så kom vi åkandes så har det rymt en häst :o:O

som står mitt i vägen o har panik typ för alla bilar tutade och typ va värsta långa kön .

så ja gick ut o fångade den med en annan tjej som stog där för de va en lastbilschaför som försökte men han va ju

väldigt duktig -.- naat.

haha så vi fångade den men så tappade jag min lapp om att jag inte skulle vara med på idrotten så jag vet inte hur jag
ska förklara det lena :s.

men aup haha nu vet ni dää (a) .

nu sägre lena den lena att jag ska gå in på unkum , puss haajjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0