haha gud .

heej nu har ronja fixat en laddare till mej (tack älskling ) så nu kan jag blogga mera igen :D

Jag sitter just nu och kollar på solsidan det är bästa programmet ;o!

ska snart sova för jag är jätte trött ;p

ja vad har hän idag då ?

sjöng på samling vid brunn med olivia o tjejerna i klassen spelade , sne tvingade värkligen mraia mej att sjunga på

den andra också för jag vägrade.

sen åkte jag till sussis i öjersjö centrum o klippte mej o slinga håret .

hahah så jäkla pinsamt , jag satt där inne med en påse runt mitt huvve för färgen låg i så kommer Linnea e moa

E Adam j och emelie ;o

haha jag trodde ja skullle döö , så ja satt med händerna för ansiktet o ja visste att dom kollad epå mej så kommer

dom iiiiiiiiiiin xd

haha hjälp pinsamt .

aa å mitt hår blev svin kort och hur blondt som hälst .;$

Men aaa de va la det då ;o
 
ni får ha det BÄST !

puss puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0