blogg inlägg ? ^o)

Hej hej.

Jag kom hem för Ett tag sedan från Ronja.

Haha min dag da - vaknade runt tolv stack till stallet red med Ronja.

sen stack jag och Ronja till mej så åt vi o jag bytte om så tog vi bussen till Ronja, sen efter typ eh 15 min

så kom Linnea och Josefina sa va vi med dom så skulle vi göra anden i glaset med Ronjas kusin Christoffer.

Men vi körde aldrig Seriöst, o

Haha sen stack Josefina o Linnea till Josefina för hon skulle käka så kom dom aldrig tillbaka: (

mm sen hämtade mamma mej sa va Niclas, Cissi, Emilia alex här.

Så jag är social med dom nu;)

Nu har ni Fått ett inlägg Hoppas ni är Nöjda (Josefin host *)

KISS

(Hahha bilden på mig OCH RONJA ÄR JATTE OSERIÖS VÄRKLIGEN HAHA DET VA ETT TAG SEN MA)
hahaha

Kommentarer
Postat av: ronjissen

hahaha de va kul ;)<3

2010-02-15 @ 11:00:52
URL: http://ronjaarosita.blogg.se/
Postat av: ronjissen

hahahaha de va kul ;)<33

2010-02-15 @ 11:01:58
URL: http://ronjaarosita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0