blogg inlägg ? ^o)

hejsan sa tralala ( haha sämsta rimmet i världshistorien )

Jag kollar på en film på 3:an o jag ve tinte va den heter för det står inte -.-

m , idag har jag fan inte gjort nåt .

köpt barnvagn o sånt .

haha , ja skulle igentligen kört på isen med min älskling (L)

haha (A)

asså fyrhjulingen , men så  kom ja på att den är bakhjuls driven så xd

a bajs på det .

så skulle emily igentligen sova här men den lilla saken ringde inte eller nåt utan jag ringde henne o hon bah

ja e jätte trött sover hemma -klick .

haha fan va dum du e emily :P

mmm nu ska jag snart sova kom upp ur badet så jäkla gött .<3

Detta är sista inlägget ikväll / dag så nöjj er ;)

Kyss o smek säng lek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0