blablabla

hej hej , jag har gömt mej på toalletten flr alla i min familj bråkar. . 

fuck it

mm annars då hänt i dag ?

gick la till skolan va med typ linn på rasten HAHA jag älskar dejjee (L)

sen innan min tyska va linn och adam jätte snälla o satt med mej när dom hade slutat HAHA .

humhum vadå nolifers

SKOJJA :D

mm sen stack jag till ronja , o vi flippa sönder på hennes lillebror och alla hans små plutt kompisar ,

dom va inne på han rum öppna dörren o skrek -LEBBAR

sen stängde dom dörren o öppnade efter typ nåra minuter o skrek -HOROR .

så hörde man att dom planerade ut vad dom skulle säga där inne , thaha .

små söta

(NAAT )

Sen kom linnea med clint , det var roligt för de visade sej att alla småglinen var rädda för hundar

thaha.

sen stack vi till bussen och stog där vid hållplatsen när de va HALT och ISIT och SNÖIT med clint ,

så komdet en tjej o då gick clint fram till henne o ja höl, ju i han så jag gled typ så ja va tvungen o släppa .

o linnea bah -KAN DU ITNE HÅLLA I EN HUND ELLER , HERREGUD !

ja bah ojj ;s

o sen nån kvart efter hade inte bussen kommit  å då höll linnea i clint så drog han till den tjejen igen o då gled

linnea efter sen rammlade hon

HAHA

Det känndes hur göttt som helst

nu ska jag sova puss pusssSssS<3



                                zzZZzzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0