KOMMENTARER .

① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄ om onepiece beställd:
Vart köper man den ?:)
jag slänger in en länk i ett inlägg senare eftersom att flera undrade :)!


anonym om onepiece beställd:
men för helvete, de spelar la för fan ingen roll om man e 2 eller 75 bast eller?
de e fortfarande SKITKUL med julklappar iallafall. 
de va faktiskt lite omoget :o
pusshej (Y)
och god jul!♥


omoget ? jahadu , då har du nog missuppfattat mej , jag menade på så att när man är lite äldre ( eller a 13 år xd ) så börjar man uppskatta andra fina saker med julen !:) .
den handlar ju trots allt om att umgås med nära och kära .
fast jag håller med dej , julklappar är alltid roligt fast nästan roligare att ge bort en att få  tycker jag !:)
godjul på dej också :D

Eklund om onepiece beställd:
hoppas du inte går runt med den på stan bara ^^ haha dom ser jävligt sköna ut iaf !

nej värkligen inte ! , blir en mysdress att gå runt i hemma :)

Axel om onepiece beställd:
Varför Syr Du Inte Bara En?? :O Och Jul är En Religsjös Sak så Det handlar inte om Julklappar =_= Och Att Vara 13 Har itne heller med saken att göra 8D Jag är 72 Och Älskar Minna Julklappar >w<

1.så kan jag inte sy , och om jag skulle försöka mej på detta skulle resultatet antagligen inte bli inärheten av orginalen .
2 . säger ungefär samma sak som kommentaren där uppe , du missförstod mej tror jag .
självklart är det roligt med julklappar men det finns andra saker under julen som har mer betydelse . julen handlar om att umgås .:)

Jessica om onepiece beställd:
Var köper man en sån?

länkar . :)

....... om onepiece beställd:
Jag tycker faktiskt inte att de är så snygga.
Absolut inte jag heller , och det är inte därför jag köper en .
utan för att dom värkar sjukt sköna och mysiga :).

Anonym om onepiece beställd:
Märks inte att du är 13 år. :)

tack så mycket , (om det var en komplimang ) ;)


sophie<3 ([email protected]) om onepiece beställd:
Vart köper man ? =)<3

jag länkar :).



Elita om onepiece beställd:
Jag har en likadan, älskar den . Så otroligt skön :D

Skönt å höra ! jag tror inte heller jag kommer ångra mitt köp (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0